Het forum is gemigreerd

Let op: in juli 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

gedichtendag 2010

Lees meer
16 jaren 5 maanden geleden #11524 door Dettie_3
Beantwoord door Dettie_3 in topic Re: bericht
JazekerLibrije en Dettie krijgt de Geuzenpenning! :lol:

Wij hebben tenminste nog echt onderwijs gehad ( weet niet hoe oud/jong je bent Librije) maar het onderwijs van tegenwoordig abominabel!

En ik hoorde gisteren op de radio, dat ze "hun zeggen" willen gaan goed rekenen, want het is ZO INGEBURGERD. Wat ontzettend!

Manja

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 5 maanden geleden #11541 door Dettie_3
Dat 'hun zeggen' heb ik vandaag in de krant gelezen.

Ik vind dialecten meesterlijk, en zeker bv. een Cruijff (goed gespeld?) die dit, en nog zoveel meer zegt.

Brussels is ook zo iets fantastisch, denk maar aan Toots T(h)ielemans, Raymond Goethals.

En al de plaatselijke dialecten in Vlaanderen.

Maar dit tot norm verheffen?

Een krachtig nee!

mira

Lees meer
16 jaren 5 maanden geleden #11543 door Librije
Beantwoord door Librije in topic Re: bericht

Wij hebben tenminste nog echt onderwijs gehad ( weet niet hoe oud/jong je bent Librije) maar het onderwijs van tegenwoordig abominabel!

.

Ik ben zeker nu heel blij met het onderwijs dat ik destijds genoten heb, al wist ik toen nog niet dat dat zo zou zijn ;) . Maar ik ben ook leergierig en nog altijd bezig als een spons kennis te verzamelen: dat is de aard van het beestje denk ik.

Wat mijn leeftijd betreft, je mag even rekenen: ik ben 1 jaar en 24 dagen jonger dan jij. :tong:

Ik heb op je weblog je reactie gelezen en de link gevolgd. Ik word er een beetje stil van. De ladder van Armando hebben we trouwens zien staan.

Librije.

Hetzelfde zien

Maar het zò zien

Zoals niemand het zag

(J.A. Deelder - Euforismen

Bezige Bij, 1991)

Laatst bewerkt doorLibrije.

Lees meer
16 jaren 5 maanden geleden #11544 door Dettie_3
Aangezien ik onderwijs genoten heb en er ook van genoten heb, is de rekensom niet moeilijk ,Librije.

Ja ik ook en als ik den bedenk dat het onderwijs van mijn ouders nog meer gedegen was dan het mijne...

Telkens veranderen ze, omdat het niet goed gaat en ipv terug te draaien gaan ze steeds verder weg.....

Ergerlijk, de zoon van mijn zusje stuurt me een kaart, uit naam van zijn zoontje ik wordT 6 kom je taart eten.

VRESELIJK en niet slecht typen zoals ik echt fout doen.

Ik zal de jouwe onthouden en je op leestafel feliciteren. Had je de mijne van de voorkant van Dissonante Symfonie, bij de recensies?

Manja

Lees meer
16 jaren 5 maanden geleden #11546 door Librije
Beantwoord door Librije in topic Re: bericht
Nee, Manja, van Wikipedia :) Sorry... De rest ga ik later nog eens opzoeken en bekijken.

Librije.

Hetzelfde zien

Maar het zò zien

Zoals niemand het zag

(J.A. Deelder - Euforismen

Bezige Bij, 1991)

Laatst bewerkt doorLibrije.

Lees meer
16 jaren 5 maanden geleden #11547 door Dettie_3
Hoef je toch geen sorry over te zeggen. Wat is er mis met Wikipedia?

Manja

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden