Let op: in juli 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.
Quote:
Is het een idee dat ik de commentaren ook bij de dichter zet? Wat denk jij?
Is eigenlijk geen slecht idee, maar niet altijd makkelijk.
Soms staat er tussendoor een nieuw gedicht, en komt iemand daarna op het voorgaande terug.
Is wel een boel werk, hoor.
Ik heb me deze hele voormiddag al rotgezocht omdat ik weet dat er her en der verspreid onder thema's commentaren staan, die niet bij de dichters vermeld zijn.
In elk geval zou ik het in het vervolg zéker bij de dichter (ook) zetten.
Of jij dat werk erbij wil nemen, moet je zelf uitmaken.
Ik probeer in de loop van deze week zeker nog wat verder te zoeken en links te plaatsen.
Groetjes. Tiba.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
Zomaar een gedicht plaatsen omdat je het mooi vindt, kan momenteel niet.
En een commentaar kan je niet altijd zo maar uit je mouw schudden, of het ontbreekt aan tijd.
En anders ga je op zoek naar meer van die dichter en wil je er een bundel van kopen.... Heb ik momenteel ook al geen zin meer in.
Dit moest toch even van mijn hart.
En een commentaar hoeft niet heel lang te zijn, je kan zeggen ik vind dit mooi of lelijk omdat...... het hoeft niet gelijk een hele analyse te zijn.
Vind je de overleden dichters niets? Daar zijn ook nog een heleboel goede dichters onder die mooie dingen hebben gemaakt.
Ik weet niet hoe ik je weer een beetje kan motiveren. Het is inderdaad geduld hebben, ik wacht ook met spanning af, ik kijk bij ieder mailtje of het van een uitgever is. Maar meer kan ik ook niet doen dan afwachten.
En er komt nog bij, de site staat op mijn naam, als ik wel doorga en alles negeer dan kan ik een boete krijgen, die komt dan voor mijn rekening, dat kan ik me niet permiteren. En dat is ook niet omdat de uitgevers dwars willen liggen maar omdat ik me dan niet aan de regels heb gehouden.
Copyright © 2004-2026 Poëzie leestafel - Alle rechten voorbehouden.
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: dettie@poezie-leestafel.info
Inloggen