Let op: in juli 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.
Rutger schreef:
Graag had ik jouw argumentatie gelezen.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
Eigenlijk heb ik alleen maar gedaan wat Sartre zegt Pieter :PieterW schreef : Jouw uitleg is poëtisch genoeg, Dettie. Dit gedicht heet naar mijn bescheiden mening helemaal niets met sneeuw te maken.
Sorry, Rutger
Pieter
Dettie's beeld, waarin ook jij je perfect kunt vinden, vind ik even gelijkwaardig. Het is boeiend, te ervaren dat gedichten zo veel verschillende indrukken bij de lezers kunnen oproepen.PieterW schreef : Hoed u voor de literatuur. Je moet noteren wat er bij je opkomt, zonder naar woorden te zoeken.
Het is boeiend, te ervaren dat gedichten zo veel verschillende indrukken bij de lezers kunnen oproepen.
Rutger schreef :
Eigenlijk heb ik alleen maar gedaan wat Sartre zegt Pieter :PieterW schreef : Jouw uitleg is poëtisch genoeg, Dettie. Dit gedicht heet naar mijn bescheiden mening helemaal niets met sneeuw te maken.
Sorry, Rutger
PieterDettie's beeld, waarin ook jij je perfect kunt vinden, vind ik even gelijkwaardig. Het is boeiend, te ervaren dat gedichten zo veel verschillende indrukken bij de lezers kunnen oproepen.PieterW schreef : Hoed u voor de literatuur. Je moet noteren wat er bij je opkomt, zonder naar woorden te zoeken.
Copyright © 2004-2026 Poëzie leestafel - Alle rechten voorbehouden.
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: dettie@poezie-leestafel.info
Inloggen