Let op: in juli 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.
Dettie schreef : Er staat
De mooie dode
En uit de rest van de tekst kan je ook opmaken dat het
hier inderdaad om een foto van een dode gaat. (dat snap ik)
Het haar gesprayed, rouge op de wangen, lipstick.
Een levende man zie ik niet snel zoiets toestaan. (ik heb nog nooit van levende Nederlanders foto's van dooien op hun tv gezien: Romeinen wel.)
De foto staat op de tv.
Daaruit stijgt warmte op, (maar door afstand voel je hem niet) de vrouwen vallen in slaap voor de tv. Doet mijn vriendje ook, maar met een bepaalde ' handeling' heb ik hem zo weer compatible!
Bij hun 'warme man'. (omdat ze moe zijn, niet omdat ze de warmte voelen, en anders niet teveel naar " Koe zoekt varken" kijken! )hiha
Is ditto een " climacterium- of senectussite?") hahi!
" Keep reacting, keep writing,
but PLEASE write more!" Gebruik argumenten, niet hormonen of eisprongen! (hiha) Lut: vs. mij moet ik smileys gebruiken!
Waarom hebben ze die hier ingesteld? Kunnen mensen niet meer op zo'n manier schrijven dat serieus, ironie, sarcasme of cynisme duidelijk leesbaar is?" Jullie zijn toch geen studenten Pabo? (dat bedoel ik dus)
EN IK WIL HERHALEN; GOOI DIE TV ERUIT EN KOOP DICHTBUNDELS VAN HET UITGESPAARDE VASTELASTENBEDRAG!
liefs aan allen! En praat er thuis eens over.
willi
Dettie
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
PieterW schreef : Ja Dettie, dat was wel een plotseling opgestoken typhoon, hè? Och, je moet maar denken, een typhoon duurt maar kort, dit opgewonden standje houdt het niet lang vol. Maar schrijven kan ie! En een gedicht is geen crypto, dat ben ik wel met hem eens.
Ik wens je een rustige voortzetting van de avond.
Pieter
Willi Fraikin-Traeger schreef :
PieterW schreef : Ja Dettie, dat was wel een plotseling opgestoken typhoon, hè? Och, je moet maar denken, een typhoon duurt maar kort, dit opgewonden standje houdt het niet lang vol. Maar schrijven kan ie! En een gedicht is geen crypto, dat ben ik wel met hem eens.
Ik wens je een rustige voortzetting van de avond.
Pieter
Pieter: ik laat deze site aan jou c.s.
Hier was ik maar kort: maar dit is maar een site. Dit zijn maar Pietsers smalle en karige woorden.
Hierbuiten is een wereld te winnen met poëzie.
Misschien dat ik jou daar eens zie!
willi
Copyright © 2004-2026 Poëzie leestafel - Alle rechten voorbehouden.
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: dettie@poezie-leestafel.info
Inloggen