Het forum is gemigreerd

Let op: in juli 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

22.50 NED II Leo Vroman

• Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 4 maanden geleden #12256 door
22.50 NED II Leo Vroman werd gestart door
Kennisgeving.

Vanavond dus over een dik half uur. Leo Vroman in het programma "op het nachtkastje"

Nederland II 22.50

Manja Croiset

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

• Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 4 maanden geleden #12257 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Nou was niks. Hoofdzakelijk zag je Vroman en zijn vrouw "squirrels" voeren.

O ja en hij zei ook nog: kom vanavond met verhalen,hoe mijn haren zijn verdwenen,kwam bij mij niet geestig over.

Manja Croiset

• Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 4 maanden geleden #12259 door

Manja Croiset schreef : Nou was niks. Hoofdzakelijk zag je Vroman en zijn vrouw "squirrels" voeren.

O ja en hij zei ook nog: kom vanavond met verhalen,hoe mijn haren zijn verdwenen,kwam bij mij niet geestig over.

Manja Croiset

Ik heb het ook gezien. Het was niet meer dan twee heel oude mensen nog even aan het Nederlandse volk te laten zien; het blijft toch een sympathiek stel, en Vroman las ook nog een gedicht voor, typerend voor hem, gericht aan Het Systeem. Die geestigheid was inderdaad niet geestig. Pieter

Lees meer
16 jaren 4 maanden geleden #12263 door Cyra
Beantwoord door Cyra in topic Re: bericht
Ik heb het ook gezien. :)

Wat mij wel aansprak is wat hij zei over het schrijven van een gedicht. Dat hij het gevoel heeft dat het gedicht al bestaat en dat hij het alleen maar hoeft te copieren om het daarna te kunnen begrijpen.
Laatst bewerkt doorCyra.

• Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 4 maanden geleden #12264 door
Dat heb je erg goed uitgelicht, Cyra. En ik ben het eens,zo is bij mij ook, ik hoef het alleen maar op te schrijven!

Zie je, ik ben geen goede verslaggever!

Manja Croiset

Lees meer
16 jaren 4 maanden geleden #12265 door Librije
Beantwoord door Librije in topic Re: bericht
Omdat deze uitzending bij de Boekenweek hoort (er volgen er nog meer) zal het inderdaad vooral om het door Cyra genoemde stukje gaan. En het voordragen van iets uit het eigen werk. De rest was omlijsting.

Als schetsje van dit (inderdaad Pieter) sympathieke stel was het als aardigheidje bij de Boekenweek voldoende voor mij.

(Het Humanistisch Verbond heeft onlangs nog de uitgebreide documentaire over Leo Vroman herhaald; vast nog wel te zien op Uitzending gemist).

Je bent geen slechte verslaggever Manja, je verwachtte misschien gewoon teveel. :)

Librije.

Hetzelfde zien

Maar het zò zien

Zoals niemand het zag

(J.A. Deelder - Euforismen

Bezige Bij, 1991)

Laatst bewerkt doorLibrije.

Tijd voor maken pagina: 0.513 seconden