Het forum is gemigreerd

Let op: in juli 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

uitslag Turing foundation gedichtenwedstrijd

• Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 6 maanden geleden #10902 door
Prijsuitreiking

De top 100 gedichten wordt begin januari bekend gemaakt, zij komen in de bundel die zal verschijnen op de dag van de prijsuitreiking. De uiteindelijke winnaars en de gedichten uit de top 20, worden bekend gemaakt op de vooravond van Gedichtendag, op woensdagavond 27 januari 2010 in de Stadsschouwburg Amsterdam.

Het bekende radioprogramma Met het Oog op Morgen, zal vanaf 7 januari in het teken staan van de Turing Nationale Gedichtenwedstrijd. Al vanaf 20 dagen voorafgaand aan de prijsuitreiking zal iedere uitzending een gedicht uit de top 100 te horen zijn. Hun radio-uitzending van 27 januari zal geheel draaien om de Turing Nationale Gedichtenwedstrijd, met een compilatie van de prijsuitreiking eerder die avond en zowel een gesprek met de winnaar als de juryvoorzitter Gerrit Komrij.

Manja Croiset

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

• Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 6 maanden geleden #10905 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Zovelen zijn aan het uitkijken. Spannend!

Toitoitoi.

mira

• Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 6 maanden geleden #11037 door
Het eerste gedicht van de top 100 wordt zo meteen in het programma met het oog op morgen( Radio 1) voorgedragen door Gerrit Komrij nog niet door de dichter, die is nog anoniem tot de 27e.

Wie luistert er mee en bespreekt mee?

Ik nodig bij deze iedereen uit! Vanaf nu elke avond.Soms draagt Ramsey Nasr voor.

Manja Croiset

• Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 6 maanden geleden #11038 door
Ik vond het helemaal niet slecht! Ik heb het opgenomen op de pc ook het inleidende praatje. Eerst een wave bestand omgezet in MP 3. Belangstelling ,dat ik dat iedere avond doe? En valt het te plaatsen of neemt het teveel ruimte in beslag?

Wel te rusten.

manja croiset

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #11041 door Dettie_3
Beantwoord door Dettie_3 in topic Re: bericht
NOS-Met het oog op morgen

ma. t/m zo. 23.00 tot 24.00 uur

Dat is wel erg laat, dan lig ik al in bed. het is wel een hele klus manja om dat iedere dag op te nemen. Ik weet ook niet hoe je dat hier kunt plaatsen. Ik zie niet iets waar je een geluidsbestand mee in kunt voeren. :cry:

Op zich is het wel een erg leuk idee.

Dettie
Laatst bewerkt doorDettie_3.

• Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 6 maanden geleden #11045 door
Ikzelf luister zelden naar de radio :oops: , hoofdzakelijk in de auto, ...naar nieuwsberichten.

Is er een mogelijkheid, Manja, dat jij bondig verslag uitbrengt over wat je heeft getroffen? Niet over 100 gedichten, natuurlijk, maar wel over die gedichten die jou echt zijn opgevallen; selecteren lijkt me dan toch wel noodzakelijk. Ik weet ook niet of je dit blijft volgen, evenmin hoe het met de auteursrechten zit, als je iets zou citeren.

Heel wat vragen dus.

Maar ik zou zeggen, overweeg het.

mira

Tijd voor maken pagina: 0.580 seconden