Het voelt voor mij vandaag ook raar, ondanks dat ik achter mijn beslissing sta. Het spookt de hele dag door m'n hoofd dat het vandaag de laatste dag van het forum is.
Moet ik nog wat zeggen? Moet ik nog wat doen? Echt officieel afsluiten?
Dat denk ik dan allemaal.
Ik heb een tijd lang met veel plezier aan het forum gewerkt maar de eerlijk gebied te zeggen dat het de laatste tijd voor mij niet echt leuk meer was. Het werd te veel in allerlei opzichten. Vooral het mislukken van de overdracht aan Rutger hakte er erg in. Ik was er zo van overtuigd dat Rutger met verve de poezie zou leiden en ik met een gerust hart me bezig kon gaan houden met de boekenkant.
Helaas dat mocht niet zo zijn. Om nu na een heel intensieve tijd met veel contact met Rutger om alles goed over te dragen uiteindelijk toch weer alleen en weer opnieuw te moeten beginnen was nou net de druppel die de emmer deed overlopen.
(Oud gedienden weten dat ik al lange tijd riep dat het teveel werd.)
Jammergenoeg kon of wilde niemand anders de forumtaak op zich nemen maar er moest iets beslist worden. De poëzie slokte zoveel tijd op, niet alleen het forum maar ook de mails, PB's en andere contacten om het forum heen, dat ik nauwelijks meer aan iets anders toe kwam. Dat kon zo niet meer.
Maar, de site blijft bestaan en daar zullen nog dingen op geplaatst worden, als daar wat nieuws geplaatst wordt zal dat gemeld worden op de homepage van de SITE.
En... wie weet is er over een tijd wél iemand die geschikt is en zin heeft om het poezieforum te leiden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit roep ik altijd maar.
Mensen, tot hoors, ziens, schrijfs, mails.
Veel liefs
Dettie