Het forum is gemigreerd

Let op: in juli 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

miv 1 september 2009 WAS het poëzieforum gesloten

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden - 16 jaren 7 maanden geleden #10341 door Dettie_3
Beste poezielezers,

Na diverse malen aangegeven te hebben dat de poëzie én boeken bijhouden me teveel wordt en vooral na het mislukken van de overdracht van het forum aan Rutger heb ik besloten het poëzieforum met ingang van 1 september a.s. te sluiten.

De site blijft wel in de lucht maar het is na 1 september niet meer mogelijk om berichten op dit forum te plaatsen.

Gezocht gaat worden naar een oplossing om toch de toestemmingen te kunnen behouden zodat de site niet opgeheven hoeft te worden maar dat zal niet meer met een forum zijn.

Een forum onderhouden en in goede banen te leiden kost veel tijd en energie. Twee fora onderhouden kost té veel tijd en energie.

Als mensen hun gedichten verwijderd willen hebben dan kunnen ze mij mailen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Indien mensen een eigen forum op willen zetten dan kan dat gratis bij messageboard. Je betaalt alleen voor het reklamevrij houden van het forum. Er zijn ook andere gratis fora, die zijn te vinden via google.

Iedereen héél hartelijk bedankt voor alle bijdragen.

Hartelijke groet

Dettie
Laatst bewerkt 16 jaren 7 maanden geleden doorDettie_3.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

• Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 10 maanden geleden #10342 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Ode aan ....

jarenlang heeft de zon geschenen

met hier en daar een bui

over de poëzie op de leestafel

bezielend vormgegeven

door Dettie

nog even draait de aarde zich in het licht

om zich daarna definitief af te wenden

velen zullen weemoedig achterblijven

Komend uit een acteursgeslacht was

een tekst met het doek valt missschien

voor de hand liggender geweest.Een beetje te obligaat.

Maar dit kwam zo bij me boven net filosoferend

dat de zon niet op en onder gaat maar de aarde

zich in en uit het licht draait.

Lieve Dettie,

Je bent lang bezig geweest om tot deze toch verdrietige slotconclusie

te komen. Ik respecteer je besluit en wens je ook veel sterkte.

Met heel veel dank voor alle moois wat je de kans hebt gegeven.

Ik wil je ook persoonlijk heel erg bedanken.

'

niet je ogen huilen

dat is slechts het vocht

van je traanklieren

het is je hart dat weent

Manja

• Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 10 maanden geleden #10343 door
Hartelijk bedankt, Dettie voor haar duidelijke uitleg en Manja voor haar spontane en ontroerende dankbetuiging.

Sinds ruim twee jaar ben ik lid van het forum en twee dingen kon ik me niet voorstellen. Ten eerste dat er ergens in Vlaanderen en Nederland nog zo'n groepje van zes of zeven mensen zo hartstochtelijk bezig was met het lezen, plaatsen en bespreken van Nederlandse en Vlaamse dichters. Ten tweede dat het zo kort zou duren. Poëzielezers zijn emotioneel en af en toe ging er wat fout in de communicatie. Als forumleden zich af en toe door mij gekwetst voelden dan kan ik ze verzekeren dat dat nooit met opzet was en hoogstens een verkeerde inschatting van de uitwerking van wat ik schreef. Ik ben Dettie ontzettend dankbaar voor het opzetten van deze poëziesite en ik hoop dat we nog gedichten mogen plaatsen, zij het dan zonder discussie op het forum. Ook de anderen die voor de prachtige selectie op deze site hebben gezorgd, vooral Tiba en Lenie, maar ook Rutger als hij dit nog leest bedank ik van harte. Hopelijk zien we elkaar af en toe terug op de boekensite ofschoon mijn grote liefde bij de poëzie ligt.

Pieter

• Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 10 maanden geleden #10344 door
Pieter schrijft:

en twee dingen kon ik me niet voorstellen. Ten eerste dat er ergens in Vlaanderen en Nederland nog zo'n groepje van zes of zeven mensen zo hartstochtelijk bezig was met het lezen, plaatsen en bespreken van Nederlandse en Vlaamse dichters. Ten tweede dat het zo kort zou duren

en

Ik ben Dettie ontzettend dankbaar voor het opzetten van deze poëziesite

ik denk dat dit een ontzettend goede verwoording is van wat er omgaat in de meesten van ons. Ik sluit er mij volledig bij aan.

mira

• Bezoeker
  • Bezoeker
16 jaren 10 maanden geleden #10345 door
Moeten we niet met ons allen even heel veel doen?

EEN SOORT VAN SLOTAPOTHEOSE?

manja

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #10346 door Dettie_3
Beantwoord door Dettie_3 in topic Re: bericht
Liever niet Manja, dat maakt het afscheid van het forum nog moeilijker.

Dettie
Laatst bewerkt doorDettie_3.

Tijd voor maken pagina: 0.615 seconden