Het forum is gemigreerd

Let op: in juli 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Dichter van de maand, wel of niet?

Lees meer
17 jaren 4 maanden geleden #5733 door Dettie_3
Beantwoord door Dettie_3 in topic Re: bericht
Geplaatst: 01 mei 2007 06:55 pm

www.vsbpoezieprijs.nl/

Cat

"Die Worte sind nur die Mauern.

Dahinter in immer blauern Bergen schimmert ihr Sinn."

Rainer Maria Rilke
Laatst bewerkt doorDettie_3.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 4 maanden geleden #5734 door Dettie_3
Beantwoord door Dettie_3 in topic Re: bericht
Geplaatst: 02 mei 2007 11:59 am

Dettie schreef:

Zelf vind ik het vrij uniek dat dichters mee werken aan de pagina en dat we zo met allerlei verschillende facetten van poëzie kennis kunnen maken. Moeilijk, makkelijk, bijna proza enz.

De ene dichter spreekt je meer aan dan de andere, maar dat blijft altijd zo natuurlijk.

Ik vind het wel moeilijk als je na een erg leuk, positief contact met de dichter en ik zelf enthousiast en blij ben dat ik weer wat kan plaatsen er haast niet gereageerd wordt. Naar de dichter toe vind ik dat vervelend en voor mij is het ook niet leuk.

Ja, dat vind ik ook wel uniek en ik zou het spijtig vinden als dat verloren zou gaan.

Misschien kunnen we wel afspreken om ons iets meer te engageren tgo het item 'dichter van de maand', dit item iets meer te bespreken. Dat lijkt me wel fair, zowel tgo jouw inzet als de inzet van de dichter van de maand?

Maar dat is natuurlijk mijn mening, ik weet niet hoe de andere poëzielezers hier tgo staan?

Voorlopig zou ik zelf nog wel geen dichters kunnen aandragen, ik weet echt nog te weinig van poëzie af. Voorlopig is het juist hier op dit forum dat ik voornamelijk kennis maak met dichters en gedichten.

Maar zoals Cat voorstelde, vind ik Lieske al een heel goed idee!

Groetjes, kim
Laatst bewerkt doorDettie_3.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden