Het forum is gemigreerd

Let op: in juli 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lotte van Veen

Lees meer
1 jaar 6 maanden geleden #13584 door Dettie_3
Lotte van Veen werd gestart door Dettie_3
"De weg naar zelf-herinnering is een interessante reis die zich in ieder moment meer verdiept.

Ik ben diep dankbaar voor alles en iedereen die hier aan bijdraagt.

Mijn gedichten zijn een uitvloeisel van alle facetten en thema's uit mijn leven."

Zie de mooie gedachten van Lotte omgezet in speciale poëzie geplaast mét kleine kunstwerkjes

www.poezie-leestafel.info/lotte-van-veen

-

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 3 maanden geleden #13599 door wordlesolver
Beantwoord door wordlesolver in topic Re: Lotte van Veen
This is such a beautiful reflection on the journey of self-remembrance and creativity! Lotte’s poetry and art are truly inspiring, capturing the essence of life’s many facets. For more thought-provoking content and creative inspiration, visit wordletoday. A wonderful resource for anyone seeking deeper meaning and artistic expression!

Lees meer
1 jaar 3 maanden geleden #13601 door danielcraig
Beantwoord door danielcraig in topic Re: Lotte van Veen

Dettie schreef : "De weg naar zelf-herinnering is een interessante reis die zich in ieder moment meer verdiept.

Ik ben diep dankbaar voor alles en iedereen die hier aan bijdraagt.

Mijn gedichten zijn een uitvloeisel van alle facetten en thema's uit mijn leven."

Zie de mooie gedachten van Lotte omgezet in speciale poëzie geplaast mét kleine kunstwerkjes

www.poezie-leestafel.info/lotte-van-veen

-

Hoi Dettie, ik zag dat Lotte haar poëzie combineert met kleine kunstwerken. Kun je meer vertellen over hoe deze combinatie de beleving van haar gedichten op de site verbetert?

Lees meer
1 jaar 3 maanden geleden #13602 door Dettie_3
Beantwoord door Dettie_3 in topic Re: Lotte van Veen
Dag Daniël

Dat kun je het beste aan Lotte zelf vragen lotsbestemming.com

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.585 seconden